spårlöst

Såg nyss att det är tid att anmäla sig till TV4s Spårlöst. Kanske, kanske inte?!

Det är både spännande men samtidigt läskigt.
Jag lever ju på det att "det man inte vet mår man inte dåligt av".
Mitt liv är fantastiskt som det är, jag har världens underbaraste föräldrar, världens sötaste syskon, jag har en underbar man och en fantastisk son, jag bor i Sverige och har alla möjligheter i världen att göra vad jag vill, jag har aldrigt känt något tomrum eller känt något behov av att leta upp mina biologiska föräldrar.

Men varför inte om jag får chansen?
Jag kanske är rädd att röra upp för mycket känslor.

Vi får sde, jag kanske skickar in en anmälan. Chansen att just jag kommer med är nog inte så stor.

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Precis, de där siffrorna betyder så jäkla lite :)

2011-04-17 @ 16:29:08
URL: http://madeleines.se
Postat av: Tova

Åh vad häftigt om du skulle vara med där :) kan tänka mig, som du säger, att det känns både superkul och superläskigt. Stora känslor som "står på spel" liksom och varje program är ju så himla berörande :)

Kram

2011-04-17 @ 19:26:31
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0