vår

Äntligen är det vår på riktigt. Värme och sol, underbart!

Neo tycker också om det, för då får man vara ute och leka. Sen när man kommer hem får man bada för att man är SÅ lortig, och det är ju en favorit.

Det blir verkligen sämst bloggande när det är fint väder, för att sitta här är ju inte så kul.

Igår började dagen med att jag skulle försöka få tag på en tunika i Consius Collection. Slut på nätet redan 08.00 och här i Vällingby hade dom inte fått in den. Jag tänker inte go nuts och åka över hela stan för en tuika. Framförallt inte eftersom det verkar som alla kommer ha just den i sommar.

Sen lekte vi med kompisarna på öppna förskolan, och jag insåg att jag måste köpa såpbubblor.
När sångledaren började blåsa bubblor satt alla (ca 10 barn i samma ålder) helt paralyserade. Det har nog aldrig varit så tyst där någon gång innan.
Vi tog en promenad till en lekpark så barnen fick sova llite, vi fick sola och sen fick dom leka ännu mer ute.

Dessutom kom Conny hem redan vid 19.30. Så det blev en super trevlig dag.

Idag ska vi åka in till Södermalm, för att va ute i solen och mysa med mamma.
Jag ska dessutom få med mig kameran så det kanske blirlite fina bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0