det går åt rätt håll

Vi är friska. Jag har ju inte varit sjuk, och hoppas hoppas jag slipper. Neo har inte kräkts sen i torsdags eller varit lös i magen sen i fredags. Som jag sa tidigare så äter han fortfarande dåligt. Men i natt fick han i sig en hel flaska välling.
Jag har köpt hem Sempers Banan gröt från 4 månader och den äter han en hel portion av. Burkmaten däremot vill han inte ha, tills jag testade Sempers Lasange från 1 år, den var mumsig. Lite salt dör han nog inte av, bara han äter.
Och självklart äter han mackor.

Igår var han fortfarande trött och gnällig men bättre, men idag verkar han ännu piggare.

Conny mår bättre. Inga symptom på nästan 2 dygn, men fortfarande trött och gnällig. Han åt första gångn igår, började med några mackor på eftermiddagen, sen 2 hela tallrikar med pasta och min hemgjorda tomatsås.

Skämt åtsido. Man berättar ju allt om sin bebis, men det blir lite konstigare när det är gubben man gör samma sak omm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0