dålig stil

Efter ganska lång väntan (enligt mig) kunde jag äntligen hämta ut prylarna jag beställt till vagnen igår.
Eopsetet är super, har i och för sig inte satt på det än, men färgen är jätte fin.
Sittdynan däremot är inte svart, utan mörk grå som basen på vagnen.

Skickade ett mail till Kidzshop och gnällde både på att det tagit långtid att få den, och att det inte ens var den färgen jag beställt. Fick då svaret att det var schenker som shabblat med leveransen och att sittdynan inte ens finns i svart.
Nähe men skriv inte svart då på hemsidan, skriv mörk grå.
Hur kan man tycka att det är samma färg?

Aja jag behöver ju sittdynan till i vår/sommar och det är den färgen som passar bäst nu när svart inte finns.
Tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0