säljar tagen

Nu är jag i säljartagen igen, eller igen kanske man inte kan säga då jag inte gick all way sist.
Ja, det är vagnen som nu annonseras på Blocket.


Hela annonsen här

Jag har funderat länge och väl över hur jag vill ha det, och jag vill ha något annat.
Visst kommer det kännas, att skiljas från min underbara Bugga, men jag har också insett att det inte är den ultimata vagnen för mig just nu.
Tror helt ärligt att jag och Neo kanske vuxit ur den. Inte storleksmässigt, då den funkar tills barnet är 4 år, men Neo vill bara sitta framåt om han överhuvudtaget vill åka vagn.
Jag vill ha en vagn han ska kunna klättra i och ur själv lite senare, den ska fungera på ALLA underlag (även oplogade trottoarer) utan att jag ska behöva byta hjul eller köra baklänges, den ska vara lätt att fälla ihop och inte väga ton och den ska fungera i affärer.

Jag har släpat med Conny för att provköra vagnar och nu har jag inte bara Mountian Buggys Urban Jungle i åtankarna utan deras Swift, och för Connys del lutar det år det sistnämnda då det är en terräng och city vagn men något mindre och smidigare än UJn.

Nu efter ett flertal ändringar i annonsen och mycket övervägende kring priserna så är jag äntligen nöjd med min annons, men jag överger inte min Bugga till vilket pris som helst.


Kommentarer
Postat av: Inez

Ska ni till Uppsala den 28:e?

Vi ska iaf dit : )

Hoppas att så många som möjligt dyker upp. Det var ju länge sen vi sågs sådär som vi brukar göra en gång om året.

Det var ju typ tre år sen:O Tror jag iaf!

Kram

2011-05-16 @ 11:48:18
Postat av: Maria- mamma till Alice

undra om jag ska köpa så alice har två? :P hehe. :)

2011-05-16 @ 13:48:14
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/
Postat av: Maria- mamma till Alice

jag vill ha toppsettet om någon väljer det orangea, eller kan jag köpa det änd¨å? :)

2011-05-16 @ 13:50:40
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/
Postat av: IssaTrönnblom

Hejsan! Just nu har jag två tävlingar igång på min blogg där man kan vinna ett valfritt smycke och brilliant smiles nya blekningstandkräm. Gå in på min blogg och klicka på tävlings kategorin om du är intresserad!



Ha en bra dag :) <3



http://tronnblom.blogg.se

2011-05-16 @ 20:16:23
URL: http://tronnblom.blogg.se/
Postat av: sandra - två blir tre

ne de är klart :)

Men ändå hehe



naw. haha. Hon jag köpte min barnvagn av tyckte också att det va jobbigt att sälja bort sin :)

2011-05-21 @ 12:56:39
URL: http://sandeepistol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0