vila

Jag har verkligen haft fullt upp denna vecka, har varken haft tid eller ork att sätta mig här.

Även fast det hänt saker jag velat dela med mig, så har det inte blivit av.

Såhär har veckan sett ut:

Måndag, lek ute på 4h gården. Soligt, varmt och jätte mysigt.

Tisdag, present shopping, 6-års dags firande. Neo var hos sin mormor och morfar och vi gick på bio.
Black Swan blev det, verkligen att rekomendera, fast väldigt äcklig. På dagen skulle vi hämta ett foto vi beställt en canvastavla av, men galleriet hade slarvat bort den så vi skulle få den hemskickad istället.

Onsdag, Märtas 1-års kalas och en långpromenad i solen.

Torsdag, lek på öppna förskolan och i parken.

Fredag, trevlig dag med mamma, kollat lite barnvagnar. Super trevlig middag med min familj och en tripp för att äta dessert i Kista galleria.

Som sagt ganska fullt upp, jag har svårt att sitta still och nästa vecka blir nog ännu mer fullspäckad.
Conny ska vara ledig en vardag, min lillasyster har sin avslutningskonsert eftersom hon går ut nian och bästaste Åsa kommer fårn Örebro och hälsar på.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Äntligen får jag träffa er igen, kramas hela dagen ska vi!

2011-05-15 @ 17:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0