kyla och snö vol.2

Det blir allt kallare och kallare, och jag har ett litet problem.
Förra året köpte jag en Canada Goose Constable Parka som jag tycker är jätte snygg, den är numera inte längre min. Såld!

Då jag tappat 6 kilo sen dess var den förstor, och jag hatar förstora kläder.
Nu är jag alltså på jakt efter en ny vinterjacka, och det är inte det enda jag behöver dessutom en en höstjacka.
Vilket i-lands problem, ja vet.

Hur som helst har jag redan hittat en höstjacka jag vill ha. En i lite Barbour stuk från MQ.
Gillar framförallt att den både är lite "tuff" men ändå femenin då den är fikursydd med en markerad midja.




Vinterjacka är lite svårare att bestämma, de handlar ju oftast om lite mer pengar och denna gång vill jag gärna ha en jag kan ha mer en än vinter. Jag ska släpa med mig Älsklingen ut på jakt någon dag.

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Snygg jacka!

2011-10-12 @ 22:01:08
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Lotta - Mamma till Filippa <3

Fin! Har precis köpt en liknande jacka :)

2011-10-21 @ 14:50:34
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0