Tema & presenter

Av någon anledning så går Neos ytterkläder i ett slags tema.
De är regnställ, gummistövlar, skaljacka, fleecetröja, fleecebyxor, vinteroverall och nu även vintervantar från Didrikson.
Både för att de är bra kvalitet och enligt mig är de också väldigt snygga.

Idag blev Neo helt klar för vintern. Fick under veckan hem ett par vinterskor från Kavat, i allvädersskinn och fodrade med ull, köpte varma och vattentåliga vantar från Didrikson och idag fick han en ulloverall, ullsockor och en "rånarluva" i ull från Po.P av min mamma i present.
För någon vecka sedan fick han även en fin vinterjacka av sin farmor och farfar från Kappahl.
Ska försöka få in lite bilder när jag sitter vid datorn.

Min son är väldigt bortskämd må jag säga. Idag när vi var på Adidas store i Kista lekte han med ett av butiksbiträdena, de slutade med att hon gav honom en fotboll i present. Super gulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0